Παρασκευή, 15 Οκτωβρίου 2010

ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ Μ.Μ.Μ. YOU SUCK

 Θα ήθελα πολύ να μου πει κάποιος εμπεριστατωμένα ποιος είναι υπεύθυνος για την τοποθέτηση και συχνότητα των δρομολογίων των λεωφορείων, αυτών των τόσο αγαπητών μας Μ.Μ.Μ. Αν είναι δηλαδή ο ίδιος ο Ο.Α.Σ.Α.  ή ο εκάστοτε δήμαρχος του κάθε δήμου. Για να ξέρω σε ποια πόρτα να πετάξω μία κλούβα αυγά και μία δωδεκάδα γιαούρτια.
 Και για να μπω στο θέμα: Μένω στη Νεάπολη Νικαίας. Η Νίκαια είναι ένας από τους μεγαλύτερους δήμους της Αθήνας τόσο ως έκταση όσο και πληθυσμιακά. Πόσο μάλλον που τώρα θα ενωθεί και με το δήμο Αγ.Ι. Ρέντη σύμφωνα με τον Καλλικράτη (κλαύτα Χαράλαμπε δηλαδή). Παρόλα αυτά κάποιοι θεωρούν μάλλον ότι οι κάτοικοι των περιοχών αυτών δεν αξίζουν και πολλά-αυτό βέβαια είναι ένα τεράστιο κεφάλαιο το οποίο δεν επιθυμώ να θίξω τώρα παρά μόνο μία μικρή έκφανση του όπως είναι η μετακίνηση. Γιατί ΡΕ ΦΙΛΕ να πρέπει να περιμένω καθημερινά το λιγότερο 20 λεπτά, μιας και αυτή είναι η συχνότητα του δρομολογίου, το μοναδικό λεωφορείο που σε πηγαίνει στον πιο κοντινό σταθμό μετρό που είναι στο Αιγάλεω; Kαι κάποιοι που ίσως βιαστούν και πουν ότι είναι δύο, το 851 και 852, μάθε ότι ουσιαστικά είναι η ίδια διαδρομή απλώς το ένα συνεχίζει μέχρι Αθήνα και ναι εναλλάσσονται μεταξύ τους κάθε 20 λεπτά. Και επίσης μάθε ότι το 852 σταματάει στις 8 το βράδυ και τότε η συχνότητα του 851 πηγαίνει στα  30-40 λεπτά!!! Και φυσικά ούτε λόγος ότι το τελευταίο ξεκινάει από Νεάπολη στις 23.00. Δεν ξέρω με ποια λογική λοιπόν κάποιος αποφάσισε ότι εμείς πρέπει να ρυθμίζουμε τη ζωή μας με την αναμονή σε μία στάση. Θέλουν να κάνουν περικοπές στο προσωπικό και στις βενζίνες; Και γιατί μόνο εδώ; Επειδή τους παίρνει; Επειδή μιλάμε για εργατικές τάξεις και άρα όχι κεφάλαια; Επειδή κανείς δεν διαμαρτύρεται; Γιατί οι εργατικές τάξεις είναι αυτές που θα πάρουν το λεωφορείο και το τρένο και το μετρό για να πάνε στη δουλειά τους, να στηρίξουν το κεφάλαιο. Και δεν πολιτικοποιούμαι, απλώς λέω την αλήθεια. Άσε που έτσι όπως είναι και θα είναι τα πράγματα όλοι μας φτωχομπινέδες θα γίνουμε. Και μη τολμήσει να μου πει κανείς πως η συχνότητα ρυθμίζεται με το πόσος κόσμος ανεβαίνει στο λεωφορείο. Δηλαδή πρέπει να είσαι σαν την κονσέρβα μέσα του για να θεωρηθεί ότι εξυπηρετεί τη λειτουργικότητά του; Αν το είχες βάλει πιο συχνά εκάστοτε βλάκα θα σου έλεγα αν θα γέμιζε. Αλλά τώρα όλοι αγανακτούν να περιμένουν ένα όχημα φάντασμα και απλά την κάνουν με όποιο άλλο τρόπο βρουν - και ο σώζων εαυτό σωθεί το.
 Σκατά στα μούτρα τους. Ελλαδάρα ολέ. Κερασάκι το σλόγκαν ότι με τα Μ.Μ.Μ. πας πιο γρήγορα. Ναι, εγώ θέλω μέσο όρο μιάμιση ώρα για να κατέβω στο κέντρο. Και εδώ αφιερώνω (γενικά και ειδικά το'χει η μέρα)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου