Παρασκευή 13 Ιουνίου 2014

Play

Όταν ακούω μουσική, κλείνω τα μάτια. Απομονώνω ένα ένα τα όργανα της σύνθεσης, απλώνω τα χέρια και παίζω εγώ το πιάνο, εγώ την κιθάρα, είμαι πάνω στη σκηνή και από κάτω ο κόσμος είναι στα πόδια μου, είμαι πάνω στη σκηνή και από κάτω με κοιτάς εσύ.

Όταν ακούω μουσική, κλείνω τα μάτια και χορεύω. Λικνίζομαι, ιδρώνω, γίνομαι η χορεύτρια που ποτέ δεν έγινα, χορεύω για σένα, κι από την άκρη με κοιτάς εσύ.

Όταν ακούω μουσική, κλείνω τα μάτια και οι στίχοι γίνονται λέξεις σε φωτεινή επιγραφή. Είμαι στο μικρόφωνο και τις φωνάζω, είμαι μπροστά σου και τις ψυθιρίζω.

Όταν ακούω μουσική, κλείνω τα μάτια και εσύ είσαι ακόμα εκεί, στην άκρη του μπαρ. Με κοιτάς κι εγώ κάνω πως δεν σε βλέπω, η καρδιά μου χτυπάει σαν τρελή όπως κάθε φορά που ξέρω ότι θα σε δω και το παίζω κουλ ενώ τα γόνατά μου τρέμουν.

Όταν ακούω μουσική, σε κοιτάω κι εγώ. Σου μιλάω για όλα αυτά που φοβάμαι, για την καρδιά μου που χτυπάει σαν τρελή, για τα γόνατά μου που τρέμουν, για το πόσο θέλω να χορέψουμε μεθυσμένοι αγκαλιά, να με φιλήσεις όπως εκείνα τα βράδια που πηδιόμασταν ξανά και ξανά ακούγοντας κιθάρες.

Όταν ακούω μουσική, κλείνω τα μάτια και είμαστε μαζί.

Όταν ακούω μουσική, με θέλεις κι εσύ ρε γαμώτο.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου